Ondernemers, bedrijfsleiders en hun teams naar een hoger niveau tillen: dat is de rode draad in het leven van An Vermeulen. Met meer dan twintig jaar business- en managementervaring op de teller in de domeinen sales, marketing en omnichannel/e-commerce kent An de businesswereld door en door. Vanuit haar passie en ervaring heeft An in 2012 Yarlini opgericht. 

 

Geen quick fixes

“Ik ben nogal een atypische businesscoach”, lacht An Vermeulen. “Wanneer ondernemers of bedrijfsleiders bij mij aankloppen, zijn ze vaak op zoek naar een specialist die hen een kant-en-klare oplossing voorschrijft voor hun problemen of obstakels. Ik geloof niet in die aanpak. Er bestaan in de business geen “quick fixes” of snelle totaaloplossingen. Alle aspecten van het ondernemerschap zijn met elkaar verbonden. Als je aan één koordje trekt, komt alles in beweging. Daarom kijk ik steeds naar het grotere geheel. Met een klare kijk en duidelijke inzichten ga ik dan samen met de ondernemers of bedrijfsleiders doelgericht actie ondernemen.”

 

Business & Minds

“Zakelijke vooruitgang is slechts een onderdeel van een succesvolle onderneming. Wie zijn onderneming wil laten groeien, moet verder kijken dan de cijfers en moet ook zichzelf in vraag durven stellen. Waar sta je vandaag als ondernemer? Wat is jouw drive en passie? En waar wil je naartoe? Als je succesvol ondernemer wil zijn en blijven, moet je jouw sterktes en zwaktes goed kennen en weten wat je voldoening geeft. Het is belangrijk om je daarop te focussen, want anders hou je het ondernemerschap niet vol’, zegt An Vermeulen. “Daarom focussen wij in onze trajecten altijd op Business & Minds. Want doeltreffend werken aan je business begint eerst en vooral bij jezelf.”

 

Groeipijnen en kantelmomenten

“Door elke dag in contact te staan met ambitieuze ondernemers en bedrijfsleiders heb ik gemerkt dat er verschillende fases zijn in het ondernemerschap. En elke fase wordt gekenmerkt door een kantelmoment of groeipijnen. Hoe je met die momenten omgaat, zal het verdere verloop en de groei van je onderneming bepalen. Deze fases en kantelmomenten heb ik gebundeld in vier doelgroepen – builders, potentials, boosters, exponentials – met elk hun eigen noden en verwachtingen.” Tot welke doelgroep je behoort, kan je testen op de website.

 

Focus op de toekomst

Het vraagt heel wat durf, lef en commitment om externe hulp of begeleiding in te schakelen voor het (beter) runnen van je bedrijf. “Daarom gaan we met onze klanten écht een engagement aan en smijten we ons volledig in onze trajecten. De weg naar succes is geen evidentie, maar met onze warme, no-nonsense aanpak in combinatie met de gepaste opvolging gaan we voor een duurzaam en rendabel resultaat.

Ervaring kan je ook lenen, daarom is Yarlini jouw partner in ambitie!”

 

Dit artikel verscheen in Sterck Magazine Antwerpen n°22, pagina 11

Sterck Magazine