Loading...
2109, 2020

IS THUISWERKEN HET NIEUWE NORMAAL?

Corona, de doorbraak van digitalisering en telewerken De effecten van de Corona crisis…we kunnen er niet naast kijken en toch zijn er ook positieve aspecten. [...]

1805, 2020

DE DIGITALISATIE DOOR CORONA

De effecten van de Corona crisis…we kunnen er niet naast kijken en toch zijn er ook positieve aspecten. Denk maar aan de serieuze stappen vooruit [...]

805, 2020

BACK TO BUSINESS… HET NIEUWE NORMAAL

Bij veel bedrijven zorgt de coronacrisis voor een ‘cut’ in het marketingbudget. Natuurlijk heeft de lockdown een onmiddellijk effect op je sales.  Je vraagt [...]

1304, 2020

MEER OF MINDER MARKETING TIJDENS EEN CRISIS?

Tijdens de Corona crisis stellen veel ondernemers zich de vraag of het zinvol is om te investeren in digitale marketingcampagnes. Bij het bekijken van lagere [...]

1703, 2020

De digitale wereld als redding voor een crisis.

Ondernemen tijdens de Corona crisis, ik geef toe het zet je tot nadenken en vermoed dat veel ondernemers hierover kopzorgen hebben. De uitspraken van de [...]

2802, 2020

SLIMME MARKETING IS NIET DUUR

Je marketingbudget omvat meer dan louter Google of sociale netwerken. In beide gevallen is een slimme doordachte inzet van je marketingbudget noodzakelijk. Het blijft niet [...]

1302, 2020

TIJD OM NIET FAILLIET TE GAAN

Wist je dat… Bijna 11.900 Belgische bedrijven zijn over de kop gegaan in 2019. Dat waren er gemiddeld 31 per dag. Een recordjaar. Maar wat [...]

2401, 2020

TEVEEL ZELF DOEN

Eén van de verzuchtingen op de werkvloer is : alles wat je zelf doet, doe je sneller en beter. Maar is dit wel zo? Nogal [...]

1201, 2020

STERCK MAGAZINE 2020

Artikel, verschenen in Sterck Magazine december-januari 2019-2020 Ondernemen, kantelmomenten en groeipijnen ‘Kantelmoment, patstelling, dilemma en groeipijn zijn voor veel ondernemers zeer herkenbaar. Persoonlijke en markt [...]

Ontvang onze blogs tips & tricks die er écht toe doen!

Blijf op de hoogte van de nieuwste trends, tools en inspirerende events.

Ik ontvang graag de Yarlini-nieuwsbrief!