Nieuwe technologieën ontwikkelen zich in een razendsnel tempo, waardoor ook de behoeftes en verwachtingen van uw klanten pijlsnel de hoogte in schieten. Als bedrijf moet je tegenwoordig omnichannel aanwezig zijn. Zou het niet mooi zijn als jouw organisatie en je aanbod voortdurend mee evolueren met de behoeftes van je klant? Dat kan, maar alleen als je actie onderneemt op verschillende vlakken. Deze masterclass kmo-management is toegespitst op de specifieke noden van kmo’s en groeibedrijven om mee te blijven in een snel evoluerende wereld. Een niet te missen MBA!

 

Op 3 dagen krijg je de essentie van een MBA: je onderneming laten groeien op een duurzame manier door kennis van de pijlers strategie, marketing, HR en leiderschap.

Doelstellingen mini-MBA

(16, 17 en 18 oktober, telkens van 9.30 tot 16.30 uur)

  • Bewust en authentiek ondernemen met het oog op de toekomst.
  • De strategie van jouw onderneming vertalen naar de praktijk.
  • Jouw businessplan vertalen naar effectieve communicatie/marketing.
  • Je rentabiliteit verbeteren.
  • Geschikt personeel aanwerven.
  • Delegeren kan je leren.
  • Met inzicht nieuwe ideeën genereren en jouw aanbod en dienstverlening optimaliseren.

Programma

Module 1: Kmo met een visie en strategie

  • Kmo met een visie, hoe pak je dat aan in praktijk?
  • Wat is de strategie van jouw onderneming, op korte en lange termijn?
  • Een ondernemingsplan, luxe of noodzaak?
  • Creëer de juiste systemen, processen en procedures zodat jouw dagelijkse bedrijfsvoering efficiënt en effectief verloopt.
  • Ontwikkel een context waarin jij en je team business opportuniteiten optimaal benutten.

Module 2: Commercieel beleid: sales & marketing in praktijk

  • Onbekend is onbemind! Maak jouw onderscheidend vermogen duidelijk en scherp.
  • Leer een specifiek beleid uitstippelen, toepassen, evalueren, en bijsturen.
  • Ontdek hoe je jouw businessplan vertaalt naar effectieve communicatie/marketing.
  • Waarom kiezen klanten voor jou en hoe laat je ze participeren?
  • Krijg inzicht in hoe je nieuwe klanten werft door een combinatie van online en traditionele marketing.

Module 3: Personeel & Leiderschap: samen sterker vooruit!

  • Delegeren kun je leren: beheer jouw tijd op vlak van effectiviteit, kwaliteit en productiviteit.
  • Leer hoe je via inspirerend coachen het beste uit jouw team kan halen.
  • Werving & selectie : Ontdek hoe jij de juiste profielen aantrekt voor aanwerving.
  • Motiveren van medewerkers
  • Functionerings- en evaluatiegesprekken
  • Krijg meer betrokkenheid van je medewerkers.
  • Direct toepasbare methodes om inspirerende en meetbare doelen te stellen.
  • Ontdek het nieuwe werken en leidinggeven.

Wil jij erbij zijn?

SCHRIJF JE NU IN

Trainer

Met meer dan 20 jaar business- en managementervaring op de teller kan An putten uit een brede ervaring in business development, sales, marketing en omnichannel/e-commerce. Ondernemingen runnen, optimaliseren en verder ontwikkelen zijn de rode draad in haar leven.

An heeft een ruime ervaring opgebouwd op strategisch, tactisch en operationeel niveau in zowel KMO’s, franchising als multinationals waaronder bedrijven zoals Carrefour, Coca-Cola, PWC, Rentokil en familiebedrijven.

An is een ervaren groeicoach, enthousiast businessmentor, gedreven onderneemster en stichter van het succesvolle advies -en coachingbedrijf Yarlini. Als omnichannel vernieuwer en met gerichte adviezen zorgt ze ervoor dat bedrijven doorgroeien naar succesvolle en rendabele ondernemingen.  

 

Meer info: an@yarlini.be