De klant staat centraal … customers are in control!

Zo shopt jouw klant: in een (online) actiefolder een leuk item gezien? Fijn! Snel op de website of webshop de cataloog checken. Intussen op Amazon enkele reviews lezen, een vraag stellen over verzending op Facebook, in de winkel gaan testen en met de app bestellen. In tijden van digitalisering en e-commerce is het niet langer voldoende om een goed product of service te bieden tegen een scherpe prijs. De klant wil meer!

De uitdaging is om de klant de ultieme beleving en shopervaring te bieden, door hem op alle vlakken te ondersteunen tijdens de interactie met jouw bedrijf. Alleen zo krijg je tevreden trouwe klanten en échte ambassadeurs voor de toekomst. Hoe je dat aanpakt? Wij nemen jou tijdens deze interactieve workshop mee op de customer journey en maken zo jouw bedrijf future proof!

Programma

Deze praktijkgerichte workshop is een dynamische training met ruimte voor interactie, oefeningen en vragen.

Je eigen bedrijfscase is jouw vertrekpunt!

  • Trends, evoluties en generaties
  • Bedrijfsvisie, doelstellingen & toekomstplannen
  • Digitalisatie: bedreiging of opportuniteit?
  • Omnichannel en e-commerce in de praktijk
  • Klantenbeleving – Creëer sfeer en verdien meer
  • De kracht van communicatie en connectie
  • Ondernemer of ontwerper?
  • Toekomstgericht ondernemen
  • A succesfull future – You, your team & organisation

Doelgroep

  • Voor ondernemers met een stevige groeiambitie die gaan voor die unieke onderscheidende klantenbeleving met ‘dat ietsje meer’!
  • Voor professionals die deze digitale transformatie op een grondige, systematische en professionele manier willen aanpakken.
  • Ideaal voor BUILDERSPOTENTIALSBOOSTERS,  en EXPONENTIALS!

Onze experte, An Vermeulen

Als ervaren business coach in groei-, verbeter- en verandertrajecten inspireer, adviseer en begeleidt An dynamische ondernemers, bedrijfsleiders en hun teams om hun persoonlijke en/of zakelijke doorbraak te verwezenlijken. Met meer dan 20 jaar business- en managementervaring op de teller kan An putten uit een brede ervaring in business development, sales, marketing en omnichannel/e-commerce. Als geen ander kent ze de groeipijnen van een kmo, grotere onderneming of multinational. Haar uitgebreide ervaring uit zich in een hands-on pragmatische stijl met een grote flexibiliteit naar werkvormen toe om een blijvende impact na te laten.

Lees haar verhaal

Praktisch

  • Woensdag 25 juli of dinsdag 28 augustus
  • 1 dagsessie van 9 – 17u. Nadien is er een netwerkmoment voorzien.
  • Mechelen
  • Het aantal plaatsen is beperkt om persoonlijke aandacht en interactiviteit te kunnen garanderen.
  • De prijs voor deze workshop bedraagt € 695 (excl. BTW)
  • Krijg tot 40% korting met de KMO-portefeuille!
Schrijf je nu in!