Naar aanleiding van het Retail Detail event “the future of shopping” geeft An Vermeulen haar visie op de toekomst van retail en de nieuwe winkelervaring.En we kunnen nu al verklappen dat ze de term “omnichannel” vaak in de mond zal nemen!

Conclusie?

Business as usual is dead! Wil je als retailer overleven, moet je mee evolueren. Daarom is de Future of Shopping: omnichannel! Omnichannel is het logische vervolg op crosschannel en multichannel. De laatste twee kijken puur naar de kanalen waarmee je een (potentiële) koper kunt bereiken, bij omnichannel wordt de koper centraal gesteld en de kanalen daarop uitgekozen. Bij een omnichannelstrategie neem je dus niet jouw kanalen en alles er omheen als uitgangspunt, maar de beleving van de koper. Heb jij nood aan ondersteuning bij het implementeren van jouw onmichannelstrategie? Laat het me zeker weten! Als businesscoach en -consultant sta ik jou graag bij met raad en daad!

Ik kijk er alvast naar uit!

Dynamische ondernemersgroet,

handtekening-An